Tuesday, October 14, 2008

SALAM UNTUK SEMUA



Salam Aidilfitri buat semua pembaca budiman,


Rasa-rasanya tak terlambat lagi nak mengucapkan Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin kepada semua warga SST dan pembaca yang setia mengikuti perkembangan blog saya dan produk-produk Smart Naco.


Bagi saya hari raya adalah hari yang paling membahagiakan untuk semua umat Islam yang telah selamat menjalani ibadah berpuasa disamping mengharapkan keredhaan dan keberkataan dari yang Maha Esa. Mudah-mudahan dipanjangkan usia untuk berjumpa lagi Ramadhan di tahun depan, InsyaAllah.


Hari raya adalah hari kemenangan untuk semua yang berjaya mengharungi cabaran dan juga dugaan selama sebulan. Terlanjur bercakap mengenai cabaran dan dugaan, tak salah rasanya kita kaitkan cabaran dalam perniagaan MLM Smart Naco. Bak kata pepatah, tiada KEJAYAAN TANPA USAHA. Usaha tangga kejayaan.


Sebulan berpuasa benar-benar memberikan satu iltizam untuk mencapai kejayaan di hari muka. Bersusah-susah dahulu dan bersenang-senang kemudian. Semoga Allah SWT memperkenankan hajat saya dan menguatkan semangat serta memberi saya kekuatan yang berterusan untuk mencapai Impian.


Dalam apa jua perkara yang saya lakukan, restu dari suami tersayang adalah amat perlu. Untuk bisnes Smart Naco ini, dorongan dan sokongan dari upline saya Kak Mala juga tetap saya perlukan kerana saya tidak mampu untuk melakukan bisnes ini tanpa sokongan dan kerjasama beliau.


Jumpa lagi.



- Ifa -




No comments: