Wednesday, August 27, 2008

LUKISAN GAMBARAN DIRI SEBENAR

Salam Sejahtera.

Dah hampir seminggu masa berlalu, baru hari ini saya dapat update blog ini serba sedikit. Tak perlu beri alasan sebenarnya sebab saya sendiri yang kurang memberi tumpuan pada biz di ketika ini. My mom kurang sihat, perniagaan kecil-kecilan beliau pun agak tergendala. Namun, saya menasihati beliau supaya terus minum susu IgG Plus yang amat berkhasiat.

Pagi tadi analisis yang saya tunggu-tunggu, dah diterima dari Dr Main melalui email. Memang tak sabar nak baca dan comparekan dengan sikap saya sendiri. Analisis bukanlah satu telekan atau perkara yang berkenaan dengan ghaib atau bomoh tetapi di baca melalui lukisan kita. Saya sebenarnya cuba untuk menidakkan apa yang bakal saya terima, namun 90% analisis tersebut agak tepat dan berkaitan dengan kehidupan saya. Dari situ saya boleh kaji apakah yang perlu saya lakukan untuk membaiki dan meng'adjust' mana yang tidak kena. Bukan bermakna saya terima bulat-bulat analisis tersebut tetapi cuma perkara sebegitu memang ujud.

InsyaAllah pada 7 September ini saya dan Kak Mala akan menghadiri Internet Marketing Worshop di salah sebuah hotel di KL ini. Jika ada kesempatan, saya akan singgah sebentar di ibu pejabat Smart Naco pada tengahari 6 September untuk mengikti program Dr Main. Namun, ini bergantung kepada berapa cepat aktiviti saya di sebelah pagi akan selesai.

Jumpa lagi.

- Ifa -