Thursday, July 10, 2008

PERJALANAN SEDANG BERMULA

Salam Sejahtera.

Apa khabar semua?

Alhamdulillah, perjalanan business saya sedang bermula walaupun agak perlahan jika dibandingkan dengan Kak Mala. I can see that she's promoting the business like never stop, dengan cara beliau sendiri. Siapa saja yang datang dekat dengan beliau, pasti kena 'her lecture'. Tangan beliau pula rajin melayan tetamu di YM atau Skype. One thing I respect about her is, eventhough she's busy with the business, she still can manage the office work very well. Kalau tak percaya tanyalah pada rakan-rakan di office kami. Hebat upline saya ini.

I told myself, I will follow her step, insyaAllah! Saya ingin menjadi seorang Usahawan yang tabah dan berani menempuh cabaran. Yang penting sekali, saya berdoa semoga saya akan dapat terus bertahan dalam business yang sungguh mencabar ini.

Saya telah menerima beberapa salinan flyers dari upline saya iaitu flyers IgG Plus, Bio-Young Plus, Superclay dan juga Jus Pati Kurma 3K. InsyaAllah saya akan menghubungi beberapa orang rakan dan esok saya akan bertemu dengan seorang kenalan yang bergelar Datin. Sememangnya tak begitu mudah untuk mempromosikan produk yang mungkin agak baru kepada beliau kerana selama ini beliau menggunakan produk jenama pilihan sendiri. Orang yang ada banyak duit ini kadang-kadang agak memilih. Well, as what Kak Mala said "No Action No Result". So, I will try my best to persuade her!

Jika diizankan Allah, saya akan menghadiri Roadshow Bersama Menuju Puncak di Ibu Pejabat Smart Naco pada hari Sabtu, 12 Julai. Saya diberitahu bahawa Encik Zulkifli Hassan juga akan datang dari Penang untuk memeriahkan program ini. Saya tidak akan mempersiakan peluang ini untuk menambah pengetahuan saya dengan ilmu-ilmu yang dikongsikan oleh upline-upline saya yang hebat-hebat belaka.

Saya akan terus mengenali Smart Success Team dengan lebih dekat. Semoga perjalanan business saya dan rangkaian saya akan diberkati oleh Allah SWT ... Amin.