Thursday, July 24, 2008

PRODUK BERKHASIAT SMART NACO

Salam Sejahtera.

Alhamdulillah, my mom nampaknya bertambah sihat dan ceria setelah terus meminum susu IgG Plus, walaupun pada peringkat awal beliau agak negatif untuk mengambil produk-produk kesihatan. Keyakinan saya semakin bertambah terhadap produk Smart Naco dan memang menanti-nanti keluaran produk-produk baru yang khususnya untuk kanak-kanak dan wanita. Dengan cara ini saya berpendapat lebih mudah untuk dijual kepada mereka yang takut untuk mengeluarkan duit yang lebih untuk membeli produk-produk kesihatan yang lain.

Saya ada berbincang dengan upline saya Kak Mala untuk mengadakan jualan di booth dan juga homeparty. InsyaAllah, saya akan cuba sedaya upaya untuk memasarkan produk-produk Smart Naco dan juga mengembangkan rangkaian. Terasa ingin membawa perniagaaan ini ke Johor, kampung halaman suami saya yang tersayang.

Penghargaan juga kepada SPD Zul kerana membantu menemui prospek saya di Jalan Dato' Keramat iaitu Encik Santh Meera. Santh sebenarnya bekas pengurus di satu jabatan di syarikat kami dulu dan kini telah menetap di tempat kelahiran beliau di Pulau Pinang. Ibu beliau tidak sihat dan Santh telah membeli sekotak IgG Plus dari SPD Zul. Diharap produk ini akan membantu kesihatan ibu beliau dan moga beliau nanti dapat bekerjasama dengan saya dalam perniagaan MLM Smart Naco ini.

Saya akan terus berusaha dan berusaha. Doakan kejayaan saya dan rangkaian saya. Terima kasih.


-Ifa-

1 comment:

Gun said...

bagus nih kayaknya...